Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief
 

Jameson St.Patrick's dayJameson lanceert een nieuwe fles speciaal voor St. Patrick’s Day, een nationale feestdag in Ierland. De fles kan gepersonaliseerd worden.

Jameson werkte samen met Stephen Hefferhan, een bekende ontwerper en illustrator uit Dublin. Hij heeft het ontwerp bedacht voor de nieuwe Jameson. Het label is een knipoog naar de drinkcultuur die gepassioneerd wordt met de Ierse beschermheilige.

Door gebruik van moderne techniek, er zit een NFC-chip en een QR-code op de fles, kunnen fans van Jameson hun eigen ontworpen label maken. Als ze tevreden zijn met het ontwerp, kunnen ze dit indienen voor een wedstrijd. De winnaar krijgt een ‘bar sign’ van Jameson. Het is ook mogelijk om je eigen gepersonaliseerde fles te winnen.

We zijn heel blij met deze innovatieve fles’, vertelt Brendan Buckley, de marketing director van Irish Distillers. ‘We willen dit jaar onze band met onze fans versterken met een fles die een weerspiegeling is van onze waardering voor lokaal talent, in dit geval Stephen. We moedigen tegelijk ook digitale betrokkenheid aan.’

De fles is verkrijgbaar in 22 landen, maar niet Nederland of België. Wil je een fles bemachtigen, dan moet je naar de Jameson Distillery Bow St. in Dublin afreizen.