Menu

Gebruikerswaardering: 0 / 5

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief
glas_wijn.jpgNederlanders drinken steeds meer wijn en dat gaat ten koste van de verkoop van sterke drank. Twee jaar geleden waren gedistilleerde dranken nog het belangrijkste verkoopproduct voor de gemiddelde slijter, maar nu kiezen consumenten vaker voor een fles wijn. Dat blijkt uit het Marketingrapport Slijtersbranche 2006 van Van Es Marketing Services, waaraan 172 ondernemers uit het slijtersvak hebben meegedaan.

 

Lees meer...

Gebruikerswaardering: 0 / 5

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief
vaten.jpg In samenwerking met de Stichting Alcohol research organiseert TNO al vijf jaar symposia over alcohol en gezondheid. Meer dan twintig wetenschappers op uiteenlopende gebieden hebben er in die jaren hun bevindingen belicht. In De wijsheid en de kan gaan deze vooraanstaande deskundigen vanuit hun persoonlijke expertise dieper in op de relatie tussen alcohol en gezondheid. De interviewvorm houdt de soms moeilijke materie toegankelijk.
Lees meer...

Gebruikerswaardering: 0 / 5

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief
sigaar.jpgGlas whisky in de hand, sigaartje erbij… Puur genot. De perfecte combinatie van deze twee maakt het natuurlijk helemaal volop genieten. Maar welke sigaar past nu het beste bij welke whisky? Slijterij Cadenhead in Amsterdam organiseert 1 september aanstaande een proeverij waarbij klassieke combinaties worden uitgeprobeerd. Want: “bij een mooie volle whisky hoort een prachtige complementerende sigaar”...

Gebruikerswaardering: 0 / 5

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief
jtea.jpgHet internationale Ierse whiskeymerk Jameson is een gloednieuwe en verfrissende marketingcampagne gestart. Met de lijfspreuk ‘Beyond the Obvious’ communiceert Jameson via opvallende en creatieve concepten de productbeleving van whiskey richting zijn doelgroep: de ‘open-minded, relaxte cosmopolitan en premium spirit-drinker’. Lees meer...

Gebruikerswaardering: 0 / 5

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief

whisky_classified.jpgHoudt u van whisky drinken, maar heeft u moeite met het herkennen en beschrijven van de verschillende smaken? Of wilt u gewoon meer leren over soorten whisky’s? Dan is er nu een handig, nieuw systeem voor het classificeren van whisky’s. Dr. David Wishart, schrijver van verscheidene boeken, heeft dit jaar het boek Whisky Classified: Choosing Single Malts by Flavour uitgebracht. Wishart bracht in acht jaar tijd bezoeken aan 94 distilleerders om de twaalf fundamentele smaken te identificeren die te gebruiken zijn bij het beschrijven van elke Schotse malt whisky. Voor meer informatie kunt u een bezoekje brengen aan de website van Whisky Classified.

 

 

Gebruikerswaardering: 0 / 5

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief
nosing.jpgHoudt u ervan het nuttige met het aangename te combineren? Weet u wat er speelt in de wereld van whisky’s en bezit u een enthousiaste en ongekende drive? Dan bent u wellicht dé nosing & tasting ambassador naar wie International Marques op zoek is! International Marques gevestigd te Haarlem en onderdeel van de jointventure tussen drie zelfstandig opererende familiebedrijven: William Grant & Sons, Davide Campari en Marnier Lapostolle. Lees meer...

Pagina 104 van 108

thumb_Cover_2015-1.jpgthumb_Cover_2007-2.jpgthumb_Cover_2006-2.jpgthumb_Cover_2013-3.jpgthumb_Cover_2007-3.jpgthumb_Cover_2012-4.jpgthumb_Cover_2006-1.jpgthumb_Cover_2014-2.jpgthumb_Cover_2015-2.jpgthumb_Cover_2009-3.jpgthumb_Cover_2008-4.jpgthumb_Cover_2015-4.jpgthumb_Cover_2010-4.jpgthumb_Cover_2013-4.jpgthumb_Cover_2010-2.jpgthumb_Cover_2010-1.jpgthumb_Cover_2008-3.jpgthumb_Cover_2007-1.jpgthumb_Cover_2014-1.jpgthumb_Cover_2014-3.jpgthumb_Cover_Limited.jpgthumb_Cover_2008-1.jpgthumb_Cover_2012-3.jpgthumb_Cover_2010-3.jpgthumb_Cover_2009-1.jpgthumb_Cover_2013-2.jpgthumb_Cover_2006-3.jpgthumb_Cover_2014-4.jpgthumb_Cover_2011-3.jpgthumb_Cover_2012-1.jpgthumb_Cover_2011-2.jpgthumb_Cover_2011-4.jpgthumb_Cover_2011-1.jpgthumb_Cover_2007-4.jpgthumb_Cover_2012-2.jpgthumb_Cover_2008-2.jpgthumb_Cover_2013-1.jpgthumb_Cover_2009-2.jpgthumb_Cover_2009-4.jpgthumb_Cover_2015-3.jpg
Ga naar boven
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com